Em sento buida...
Doncs, jo he sigut sempre una d'aquestes noies que té a un noi en ment, i per algunes circumstancies, ara ja no en tinc cap en ment. I m'he adonat de que si no penso en algú, em sento buida, no se si m'explico, com si em faltés quelcom. A mes a mes, també penso que no val la pena anar darrera de cap noi, perquè per males experiències, em sento rebutjada, i penso, que tots em rebutjaran. No es que no sigui feliç, si no que em falta quelcom.
InterPersonal

Hola Melanie! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sembla que has arribat a una conclusió eprquè l'experiència t'ha fet posar un parèntesis en el tema amorós. Potser has de fer cas del que t'ha passat perquè significa que necessites donar-te un temps per estar sola i disfrutar de les teves coses independentment dels nois. A més, si et sents buida sola, amb més raó la vida t'està dient que necessites començar a fer coses teves i només teves. Has d'omplir aquest buit amb noves activitats, noves amistats, moments personals per tu sola fent coses que et facin estar tranquil.la. No esperis que la solució al buit sigui pensar amb un noi! Això és un greu error a fer-se un mateix. Dóna't temps per tu mateixa, salva't tu sola d'aquest buit construint coses que t'agradin i veuràs que a mesura que omples aquest buit, et sents feliç i llavors, tot ja va venint. Sort! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga