No entenc res!
Bona nit,
Fa un any i algo que surto amb el meu nòvio. Seré sincera, som molt gelosos els dos. Quan jo parlo amb algun noi (amic) ell no s'ho pren bé i, al contrari ami tampoc m'agrada (excepte que siguin les seves amigues de sempre).
Un altre tema és el de les festes. Des que surto amb ell he sortit escasses vegades de festa i ell també. A mi un tema que em molesta molt és el fet del beure. No m'agrada que begui res per por a perdrel o que vagii mb algu altre.
Quan no hi ha cap d'aquests temes tot va més que perfecte.
Em podrieu dir la vostra opinió?
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
Tenir clar quins són els aspectes que porten dificultats a la parella és clau per poder-ho treballar.
És important que tots dos en parleu i busqueu solucions i estratègies que us ajudin a sentir-vos totalment còmodes amb la relació. Heu de treballar la CONFIANÇA de l'un amb l'altra. Tots dos us heu escollit, us agradeu i decidiu voluntàriament estar junts. Així que confieu en aquesta decisió.
Parleu, parleu i parleu molt. Doneu-vos espai i eines per mantenir la vostra complicitat. Potser farà mal i us replantejareu aspectes molt ínims (la pròpia inseguretat) però si aconseguiu convertir aquesta gelosia en confiança haureu guanyat i après molt!
Molts ànims!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico