amor
m'agrada un noi que el veig casi tots els dies... soc tan tímida que casi no li parlo mai pk em fa pal... cada vegada que m'amporpo a ell les seves amigues es queden miranme i m'intimiden i ja n li dic res perquè em maten en la mirada...
que faig?
InterPersonal

Hola Lurii. Sóc l'Assumpta.
T'entenc perfectament eh...però permetre'm que et faci una pregunta: aquest noi és propietat d'algú o d'elles en concret???. No, oi? doncs no et deixis intimidar i fes el què creguis convenient. La millor manera de gestionar o vèncer la timidesa és creient amb tu, creient que tens tant dret com la resta de gent a dir, opinar o fer el què vulguis i creient-te capaç de fer-ho. No sempre surt com nosaltres volem, i aprendre a tolerar la frustració (la possibilitat que no surti bé) també va bé per tirar endavant, però no deixis d'intentar-ho.
Gràcies per al teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat