Gatillazo
Hola, la meva parella i jo, quan anem a follar, a ell se li baixa, i no ser que fer... bull dir, quan ens liem tot va perfecte, la té dura i tot va bé, pero just quan arriva el moment, no hi ha manera que se li quedi dura. Jo crec que es posa nervios o es menja molt el cap (ell no ho ha fet mai), i no ser que fer ni que dir-li.
Cristina Albó

Hola,
Pot passar per diversos motius però el que us recomanem és que intenteu centrar-vos a passar-vos-ho bé i no tant en l'erecció, perquè segurament, i potser sense voler-ho, cada cop que aneu a tenir relacions sexuals, esteu més pendents de si el penis perd l'erecció que de passar-vos-ho bé!
Pensa que a vegades els nervis, voler quedar bé... poden jugar una mala passada, fent que l'erecció no es doni o es perdi.
Intenteu gaudir de la sexualitat d'una forma diferent i no tan centrada en el penis. Veureu que així, quan l'objectiu és passar-vos-ho bé, l'erecció segurament es pugui mantenir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com