porr
Holaa, tinc 19 anys i fa un any i pico q vaig perdre la virginitat.
Mai he anat al ginecòleg i estic pensant anar-hi per q vull preguntar per opcions anticonceptives, i també pq penso que tinc una infecció (probablement its) encara q nomes ho he fet amb la meva parella, pero trobo q hauria de anar ja q estic molt intranquila per q em noto el fluix raro (varia de color casi cada setmana), dolor durant la penetració, etc.
Llavors bueno, suposo q em recomaneu anar pero em fa molta por anarhi i que em facin revisio etc, no vull q em posin res per alla i em fa cosa encara q anire d'amagades pro anire amb el meu novio suposo q sesperara fora.
Que puc fer per estar mes tranquila? em fa por el que faran a la primera revisio i q em mirin...
Merci
Cristina Albó

Hola,
Efectivament si notes molèsties i el flux està canviant constantemnt de color i olor, el millor és que t'ho miri una ginecòloga o llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Aquests tipus de consultes no solen ser molt còmodes i menys les primeres vegades. És important que puguis expressar-lis que estàs nerviosa, que et fa por que et facin mal, etc... expressa't, demana que vagin a poc a poc i que és la teva primera vegada.
En general les professionals que treballen a la tarda jove, saben que les primeres vegades anem nervioses, tenses i neguitoses, veuràs que t'ajudaran a sentir-te més tranquil·la.
Una abraáda i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com