M'agrada un noi
Hola,
m'agrada un noi guapisim més gran que yo, té 14 i jo tinc 12, va al meu institut, es súper guapo, llavors está lligant amb una amiga meva de primer d'Eso
i hem fa molta rabia. No sé que puc fer, m'agrada molt pero no tinc capacitat de parlar-li no sé com fer-ho
DESITJO QUE M'AJUDEU!!!!
Cristina Albó

Hola,
Quan algú ens agrada i aquest algú està tontejant o lligant amb alguna altra persona, fa mal. Però en el teu cas, si no ho hem entès malament, ninguna de les altres dues persones saben el que tu sents davant aquesta situació, oi? Potser el primer pas seria que poguessis parlar amb la teva amiga, explica-li com et sents, potser si coneixes la situació o si ella la coneix us ajuda a poder portar-la millor.
Depenent de la seva reacció podràs decidir si dones el pas per a que aquest noi et conegui i que tu el coneguis a ell (que sigui guapo està molt bé, però potser com és ell més enllà del físic, també ;) )
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com