Estudis
Hola! Sóc una noia de 17 anys i voldria estudiar psicologia. M'agradaria saber que s'estudia a la carrera,si hi ha moltes mates quimica....potser no em podeu ajudar però com que he vist que ets psicologa he pensat que podries orientar-m'he una mica. A més m'agradaria saber els tipus de psicologies que hi ha i on podria treballar. Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Ostres que bé. La veritat és que és una professió molt maca i interessant. Jo vaig estudiar la carrera en el pla d'estudis antic (quan era 5 anys) i la vaig disfrutar molt. Els 3 primers anys hi havia assignatures comunes i més generals i els 2 últims cursos assignatures ja més específiques segons l'àmbit que t'agradava més i volies dedicar-t'hi (psicologia clínica, psicologia de l'educació, psicologia social, de les organitzacions, etc.). Ara no sé exactament com funciona el pla nou, sé que són 4 anys però no sé exactament com està organitzat. També depèn de la universitat on vulguis/puguis estudiar, les assignatures poden ser diferents. En tot cas, busca informació per internet sobre les diferents propostes de les universitats o vés-hi directament i tria segons les teves preferències. Dir-te que la psicologia té diferents àmbits d'aplicació, que cada cop són més: psicologia clínica, de la salut, empresa o RRHH, psicologia de l'esport, educació, menors, presons, atenció a la dona, discapacitats, etc. Segur que tens alguna preferència per algun d'ells. Això sí, és bo que a la carrera et facilitin coneixements en diferents camps per tal que puguis especialitzar-te en aquell que t'agradi més.
Gràcies per la teva confiança. Endavant i benvinguda al club!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat