la meva primera vegada i més
Hola, auqests últims dies he estat en contacte amb un noi que vaig conèixer gràcies a una amiga, i ara ens estem fent bons amics. Ell es molt obert de ment amb la sexualitat i quan ens liem (que han sigut poques vegades) gaudeixo moltissim i hi ha molta connexió però encara no m'he atrevit a follar amb ell. el problema no és ell, perquè ell em dona molta confiança però quan estic en el moment m'entra la por i fa moltissim que vull follar amb ell per 1r cop!!! L'altre problema és que ell no està molt pendent del móvil i quan passen molts dies sense obrirme penso que no li importo, i ell sap lo important que és per mi la relació que s'està fent entre nosaltres dos, encara que no és res serio.
Cristina Albó

Hola,
És habitual que quan ens plantegem tenir relacions sexuals per primera vegada se'ns activin neguits, inseguretats i nervis. Però si el que apareix és la por és millor esperar, els nervis són "normals", ja que sempre que fem quelcom per primera vegada se'ns activen, però la por seria millor que no aparegués en la presa de decisió a l'hora de donar el pas de tenir la primera relació sexual.
Si sents curiositat per començar a experimentar amb la teva parella, ho podeu fer sense que sigui la penetració el primer que feu. Potser podeu començar per ensenyar-vos l'una a l'altre què és el que us agrada i com us agrada sentir plaer. Així també anireu agafant confiança entre vosaltres ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com/
">www.helenaangel.com