Retras x2
Fa una dies vaig fer una consulta perque feia temps que no em venia la regla, y havia mantingut relacions pero sempre amb protecció. El fet es que ahir mentre tenia sexe va semblar com si m'hagues baixat, vaig tenir una mica de sangrat y dolor de ovaris. Pero despres a la nit y aquest mati tamb, he vist que ja no he sangrat mes. Axi que porto 13 dies de retras. Pero si no era la regla que podria ser? Es millor que em fagi un test per descartar, tot i no haver estat exposada a un embaras? Pot ser que sense trencarse el condo hi hagi risc?
Cristina Albó

Hola,
El risc dependrà de si durant les relacions sexuals que dius que vau tenir el vostres genitals van estar en contacte o va haver penetració sense preservatiu. Si això va passar, no podem dir que hi hagués risc 0.
Et recomanem que acudeixis a la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària i consultis amb la llevadora el teu cas en concret, que pugui fer-te una exploració i en cas que ho consideri que et faci una prova d'embaràs. Si ho desitges també te'n pots comprar un a la farmàcia i fer-te'l tu, tot i que et recomanem consultar-ho amb la llevadora de la tarda jove.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psiclogia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com