CREMADA
Hola, m'he registrat a aquesta pàgina perquè necessitu consells. Els meus problemes són molts: per exemple; estic molt enganxada a internet i els meus pares cada dia em renyen perquè es un problema i l'altre és qe estic pillada per un nen i una de les meves millors amigues també, fa poc vaig sortir amb aqet nen pero va tallar am mi i estic deprimida perquè a part aquesta amiga meva crec que m'enganya perque segur que tenen un lio o algu aixi...:'( ajuda'm sisplau Gràcies adolescents.cat un petó!
InterPersonal

Hola cuqi<3. Sóc l'Assumpta.
Primer tema. Internet, les xarxes socials, etc. són una bona eina de recerca d'informació i comunicació. Podem conèixer gent de l'altra banda de món i fins i tot trobar-hi amistats o parella. Però, com tot, depen de l'ús que en facis. Si tu mateixa veus que et passes, que estàs tot el dia enganxada a l'ordinador, al mòbil o la tablet...i que tens una necessitat constant per estar "connectada" això no és gens bo. De fet, es tracta d'una addicció, com pot ser l'addicció a una substància tòxica, al joc, a una persona. Per tant, fas bé de ser-ne conscient i de veure que has d'aturar-ho ja. Marca't un temps al dia per dedicar-lo al tema Internet i no el superis sota cap circumstància. I ocupa't la resta de temps amb altres coses: quedar amb amics o amigues, fer esport o alguna altra activitat lúdica que t'agradi, evidentment estudiar, etc. Organitza't i planifica't el temps que disposes fora de l'horari d'estudis. Per altra banda, entenc que estiguis dolguda, trista i molesta pel tema d'aquest noi, però saps perfectament que no podem obligar a ningú a estar amb nosaltres encara que ens faci mal...I també que estiguis amb emprenyada amb la teva amiga. N'has parlat obertament amb ella per aclarir-ho? Si no ho has fet, intenta-ho. Si més no, et trauràs aquest sentiment de ràbia de sobre.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat