EM FA VERGONYA
Fa poc que surto amb un noi i ja li he fet sexe oral varies vegades, però quan ell intenta tocar-me a mi, li aparto les mans perquè em fa molta vergonya, aleshores ell no ho torna a intentar. El cas és que jo si que vull però no em sento comoda amb el.meu cos i per tant m'incomoda que em toqui, i com tampoc insisteix massa no sé si realment vol fer-ho o simplement em respecta i no vol molestar-me. Qué puc fer?
Mariona Busto

Hola!
Si cada cop que ho ha intentat li has apartat la mà, deu entendre que no et ve de gust o que encara no estàs preparada perquè t'ho faci, i per tant, no deu insistir més. Què t'incomoda del teu cos? Pensa que és molt important que ens estimem i acceptem el nostre cos tal com és, d'aquesta manera serem lliures de viure les experiències que vulguem, sense que complexes corporals ens limiten a l'hora de gaudir i passar-nos-ho bé!
Prova de mirar-te amb uns altres ulls, des de l'estima i el respecte, i veuràs com així tot és millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga