Tinc un lio :(
Hola, tinc un petit lio al cap perque m'agrada un nen del meu cole, ell m'odia, m'insulta... i te novia, pero no mel puc treure del cap, despres per altre banda encara segueixo enamorada del meu ex que tambe te novia i sortiem a distancia. Aquestes dues persones estan influint molt en la meva vida de forma negativa: no em centro en els estudis, no dormo per les nits...
que puc fer??
gracies :)
InterPersonal

Hola Abrahamer.4ever!! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Veig que t'està interferint força en el teu dia a dia. Tingues en compte que quan algu ens agrada ens ha de compensar, no podem patir tan com expliques ( no dormir, no concentrar-te,etc). Valora si val la pena aquestes dues persones: què t'aporten? Has de començar a donar-te més valor a tu mateixa! Si valores que no t'aporten coses bones, tanca la relació amb ells i centra't en àrees de la teva vida que t'omplin més: les coses que t'agraden (escolta música divertida, fes-te algun regalet,etc), estigues amb les amigues amb qui et diverteixes, amb la teva família, etc. Has de posar atenció a altres coses que t'aportin més satisfacció i et facis sentir feliç. Està prohibit posar la nostra felicitat en altres persones, som nosaltres qui hem de valorar què ens aporta coses bones i què no! Així que busca coses amb les que t'ho passis bé i veuràs que a poc a poc et sents més segura, satisfeta i els vas oblidant. Ànims!! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga