primera vegada, protecció, etc?
Bon dia!
M'agradaria fer una consulta ja que sóc una noia i fa un temps que surto amb una de la meva classe i doncs volem fer-ho per primera vegada. El problema és que mai cap de les dues em tingut relacions amb una altre noia i no sabem molt bé com fer-ho/ que és el més habitual a fer. Al final ja sé que les coses sortiran soles, però m'agradaria anar-hi ja amb unes quantes idees i tal.... I una altre pregunta, sent dues noies, hem d'utilitzar algun tipus de protecció??
Moltes gràcies!! :)
Mariona Busto

Hola svv404!
Una manera és saber què us agrada a cada una de vosaltres. Si podeu anar-vos guiant en l'estimulació, us serà més fàcil. La comunicació és un element fonamental!
Podeu començar a poc a poc, amb petons, carícies, masturbació... i de mica en mica anar avançant segons us vingui a totes dues de gust.
Pel que fa a la protecció, és evident que entre dues noies no hi ha possibilitat d'embaràs, però si de transmissió d'ITS, per tant, si feu sexe oral, seria recomanable utilitzar una banda de làtex.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga