Masturbació
Mai m’he fet dits. La veritat és que em fa bastant de fàstic. Totes les meves amigues ja se n’han fet i en parlen amb normalitat. M’agradaria poder-ho fer, pel plaer i per saber que se sent, pero no me’n veug amb cor, em fa com fàstic.
Mariona Busto

Hola!
Has observat mai els teus genitals? És molt important familiaritzar-nos amb aquesta part del nostre cos. La vulva i la vagina no haurien de fer-nos fàstic i moltes vegades això passa perquè és una part desconeguda del nostre cos.
Abans d'intentar introduir els dits dins de la teva vagina, et recomanaríem que observessis la teva vulva i les seves diferents parts. Pots tocar i acaronar per fora, sense introduir els dits dins si encara no ho vols o no et sents preparada. No tinguis pressa, dóna't el temps que necessitis per anar-te coneixent i per anar descobrint la teva sexualitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga