Es la meva primera relacio....
Hola,a bona trada
Aquer any he trobat un noi que magrada molt i estem sorit pero clar ell ja a tingut més de una relacio i ja ha tingut relacions sexsuals i jo no. Te molta presa per fer relacions sexsuals amb mi pero no em sento prepada mentalment pero nose perquina rao perque sem sento molt segura amb aquer noi i més de una vegada ma vist despullada pero no soc capas de tenir relacions sexsuals amb ell i magradaria molt pero la meva ment mu empedeix i nose perquina rao. Que puc fer per treurem aquet pensament ?
Mariona Busto

Hola!
Doncs si no et sents preparada, la millor opció és no voler córrer ni forçar la situació. Cada persona tenim el nostre ritme, i és important que ens el respectem.
Si ell té molta pressa, haurà d'esperar a que tu et sentis preparada per fer-ho. Només així funcionarà bé i l'experiència serà positiva per tots dos. A vegades ens podem sentir pressionades per haver de fer passos dins de la relació que encara no volem. Així doncs, no correu, doneu-vos el temps que necessiteu i respecteu els ritmes de cada un!
Veuràs que si et dóna espai, no pressiona i la vostra relació va agafant força i confiança, arribarà un moment on no només en tindràs ganes sinó que et sentiràs llesta per fer-ho! Quan aquest moment arribi, recordeu tenir els preservatius a mà ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga