Estic confosa
Hola! Tinc 16 anys, i començo a tenir ganes d’experimentar... ho vaig parlar amb una amiga i em va dir que no hi havia res de dolent que no ho fes amb una parella (estic soltera) però el cas es que a la vegada tinc com la imatge de que la primera vegada ha de ser amb algu especial i tot això. No ho se, estic una mica confosa, tinc por que per voler experimentar després m’en arrepenteixi
Mariona Busto

Hola!
Doncs la decisió de fer-ho amb una parella o algú especial, o amb una altra persona, és només teva. Però si tens dubtes, potser necessites més temps per tenir clar què vols fer i amb qui ho vols fer. No tinguis pressa! És important que puguis experimentar amb qui tu decideixis, amb qui et sentis tranquil·la i en confiança, perquè probablement així l'experiència sigui positiva.
Recorda també que pots experimentar tu sola, descobrir el teu cos de forma individual per quan arribi el moment de la sexualitat compartida tinguis un millor coneixement sobre la teva sexualitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga