Mal de cap després de masturbar-me
Hola!
Ja fa temps que de tant en tant quan em masturbo tinc un mal de cap i darrere
el coll e xageradament fort, pràcticament no em puc moure. Evidentment no és normal i em preguntava si podia ser alguna cosa greu.
Merci!
Cristina Albó

Hola,
Seria important que ho poguessis comentar amb el teu metge de capçalera, amb la llevadora de la tarda jove o amb la teva ginecòloga, per a poder, descartar qualsevol tema neurològic que calgués detectar i tractar.
Si tot està correcte, és possible que pateixis el que se'n diu com cefalees associades a l'activitat sexual. D'aquest tipus del mals de caps n'hi ha dos: la cefalea preorgàsmica i la orgàsmica. Alguns estudis diuen que afecta aproximadament a un 1% de la població en algun moment de la seva vida. Pel que fa a la descripció del dolor, es veu que no hi ha una durada molt establerta ja que es descriu com a que oscil·la entre 1 minut i 3 hores. Sovint pot anar acompanyat d'una sensació de malestar lleu que acostuma a desaparèixer abans de 12 hores.
De totes maneres, la nostra recomanació és que descartis qualsevol tema físic.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com