Holaa
Holaa, m’agradaria plantejar-te un dubte que tinc. Sóc d’orígen asiàtic i, a més a més que tinc l’autoestima baixa, sempre sento que no sóc el que busquen els nois, no crec que puguin sentir-se atrets físicament per mi. M’agradaria poder sentir que, encara que sóc diferent, puc atreure
Estrella Dorca

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Mira, no hi ha prova més refutable que la pròpia realitat! La diversitat és atractiva i genera atracció sexual! Tots tenim gustos diferents i ens centrem en uns aspectes o uns altres. Per sort, no coincidim MAI en veure una persona (o un tret) com a desitjable o neutra.
Agraden les persones rosses, les morenes i les pèl-roges, també les persones amb cabells tenyits, rapats o calbes! Agraden les persones amb totes les tonalitats de pell que ens puguem imaginar, agraden les persones amb pigues i sense pigues, agraden les persones amb diferents formes als ulls, així com diferents colors als iris.... agraden persones grasses, primes, amb sobrepès, amb corbes, amb molt pit, amb poc pit, amb panxa, sense pansa.... tot, tot, tot!
Quin és el problema? Que en el nostre dia a dia (mitjans de comunicació, publicitat, contes, pel·lícules, artistes...) no apareix aquesta diversitat i ens fa pensar que la nostra característica no és desitjable.
Potser hauràs de fer una mica de treball personal per trobar seguretat i poder analitzar més críticament tots aquests pensaments que t'apareixen ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico