Els meus estúpids amors encallats 😅
Hola!!
Aprecio molt la vostra feina i que dediqueu una part del vostre temps a respondre els nostres duptes i a aconsellar-nos.
El que em passa és que ja fa més de 1 anys que m'agrada una noia i al novembre no sé com però em vaig atrevir a declarar-me per Instagram (ja se q vaig fer malament però em vaig adornar massa tard 😅).
La cosa és q des d'aquell dia no hem deixat de parlar per Instagram més de 2 dies seguits però quan la vaig en persona sempre hi ha més gent i no puc aconseguir mai un moment d'intimitat per parlar amb ella a soles. Apart ella no vol que ningú sàpiga que parlem i llavors no parlem mai més del necessari en persona i fins i tot a vegades semblem desconeguts 😭.
Ja sé q és bastant estrany però em podríeu donar algun consell?
Gràcies!!!
Estrella Dorca

Hola!
Doncs aprofitant que teniu aquesta intimitat i confiança per Instagram, potser pots proposar-li trobar-vos un dia en què estigueu a soles ;)
Llavors veuràs realment si és un tema de timidesa o bé de vergonya. És a dir, que li costa mostrar que li agrada algú o bé que s'avergonyeix de tu. És important en les relacions de parella l'orgull social, és a dir, que la persona se senti orgullosa de mostrar la seva parella. És una reivindicació de molts col·lectius, per exemple!
Per tant, fes-li la proposta de quedar a soles, veureu com us sentiu cara a cara quan esteu sols i ja veureu com evoluciona....
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico