Confusió
Boneees,
Bé doncs com ja he posat en el títol, estic bastant confosa i no sé pas q fer.
Per començar, porto un any i algo sortint amb el meu nòvio, però últimament es com molt borde amb mi i tinc la sensació de que no està agust i quan li vull preguntar si li pasa alguna cosa, sempre em respon que no li pasa res. Això influeix molt en els meus estudis i el meu dia a dia i no em puc concentrar ni tampoc rendeixo.
No sé què fer, jo me'l estimo moltíssim i no ho vull deixar..
Algun consell siusplau??
Estrella Dorca

Hola,
Si tu li dones l'oportunitat per parlar i ell no en vol parlar.... no pots fer res més. T'has mostrat propera per poder parlar... ara haurà de ser ell el que decideixi si en vol parlar o no.
De totes maneres, si arriba un moment en què ja no pots aguantar més, potser hauràs de prendre una decisió i parlar seriosament amb ell, no tant de la seva situació sinó de les teves necessitats. És a dir, què esperes de la relació? Què necessites d'ell?
Si després de la conversa, tot segueix igual... potser hauràs de prendre una decisió (pensant en el teu propi benestar).
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico