NO ARRIBO A L'ORGASME
Quan tinc relacions amb la meva parella, moltes poques vegades arribo a l'orgasme. Jo intento dir-li el que m'agrada i el que no, pero no ho aconsegueixo. Acabo fingint perquè em sap greu per ell. Qué faig?
Mariona Busto

Hola!
A vegades com més ho busquem menys arriba. Fixa't que fingint l'única cosa que aconseguim és enganyar-nos a nosaltres mateixes i no trobar millors maneres d'estimulació que ens facilitin arribar a l'orgasme.
Moltes vegades pensem que hem d'arribar a l'orgasme sempre que mantenim relacions sexuals, que aquest ha d'arribar a través de la penetració i que ha de ser simultani al de la nostra parella, i la realitat s'allunya bastant de tot això. Generalment necessitem estimulació directa o indirecta del clítoris, mentre estem practicant la penetració, per arribar a l'orgasme. Recorda però que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cervell, per tant és important que estiguem concentrades en allò que estem fent, en les sensacions que estem experimentant, en pensaments que potencien l'excitació i el plaer...
Recorda que l'objectiu de mantenir relacions sexuals ha de ser passar-nos-ho bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga