Problemes
Porto un any amb el meu nòvio, i tots dos som verges. Hem anat més poc a poc perquè jo encara em sentia insegura, però se que ja estic preparada. Ho hem intentat uns 5 cops o així, però no m'entra..... Estic preocupada perquè estic calenta en el moment de fer-ho, però quan ja veig de primeres que no entra m'estanco i em poso més nerviosa del que ja estic. Ho hem parlat i seguirem intentant-ho, però em fa por que no poguem. No crec que això influeixi, però ell mesura 1,95 i jo 1,60..... hi ha alguna postura en concret que faciliti la penetració?
Gràcies!!
Mariona Busto

Hola!
Potser podríeu provar primer d'introduir un dit, a poc a poc i sense dolor, després dos... així vas habituant-te a les sensacions i et resultarà més fàcil que després pugui entrar el penis.
Recordeu que és important que estigueu tranquils, si no la musculatura vaginal també es tensa i dificulta la penetració o pot provocar que aquesta sigui impossible o dolorosa. Doneu temps a que el vostre cos (i ment) s'exciti, no tingueu pressa i ni aneu directament a la penetració, veureu que així tot és més fàcil. Si ho intenteu i no podeu, no forceu, seguiu jugant i estimulant-vos d'altres maneres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga