No ser com controlar-ho
Hola, ja fa molt temps que no ser que em passa molt be. Sentó que se m'escapa tot de les mans i no Ho puc controlar. Sentó que no visc la vida. Dino per dinar, sopu per sopar, faig les coses per rutina i no per CAP motiu. M'estic perdent molts moments. Ja fa temps que em passa i no ser perquè. També sento que me mare no es preocupa per mi. Ella surt AMB un home i te dos filles. Quan a mi em toca estar amb me mare sempre Parla de com es senten les filles del seu noviu, de que els Hi passa, de que el Hi fa por...pwrò mai em pregunta que em passa a mi o si estic bé. M'agradaria anar a un psicòlev per parlar de totes les coses que em preocupen. No ser com dir-li. Suposu que em fa ràbia que sempre parli de les filles del seu noviu pq jo tinc problemes però mai em pregunta si estic be. També em passa que no puc ovlidar a una Noia. Ho intento però no puc i no ser que fer. Ella volia algo AMB mi però el final no però segueixo vulguent i em vull treure la idea del CAP pq l'únic que aconseguire es fer-me mal però no ser com fer-,Ho. Per últim també dir que tinc por a no poder tornar veure a una persona que era la meva monitora. Es la que em dona Tota la força que tinc però potser no la puc tornanr a veure i ella es la que ha Fet que a día d'avui sigui com soc. A ella li explicaria tot això però no vull ser pesada i per això escric el consoltori.Bueno, ja Ho explicat tot mes o menys. No ser si m'he explicat molt be però espero que em pogueu ajudar
Estrella Dorca

Hola!
Veig que tens una mica d'embolic i hi ha diferents coses que et preocupen. Anem a pams:
• La relació amb la teva mare. És possible que sentis que ella es preocupa més per les filles de la seva parella que per tu. I això li has de poder dir. Quan vegis que ella està parlant d'això, fes-li aquest retorn: "veig que et preocupes molt per ella i m'agradaria que també em preguntessis a mi com estic". Potser la teva mare no s'atreveix a preguntar-te res i espera que tu li expliquis espontàniament. No ho sabem, per tant, fes la prova ;)
• Com oblidar una persona. La forma d'oblidar algú és posant distància i estant convençuda dels motius pels quals ho fas. Acceptar que l'altra persona no sent el mateix que tu és dolorós, però no pots obligar a ningú a tenir uns sentiments concrets... així que plora, enfada't i deixa que tot el dolor surti. Mica en mica et sentiràs millor.
• La relació amb la teva monitora. Potser el que necessites és trobar alguna persona amb qui et sentis confiada per explicar-li com et sents, ja sigui una professional o alguna amistat / familiar. Tenir persones disposades a escoltar-te i a cuidar-te fa que ens sentim estimades i acceptades. Intenta tu també cuidar als altres ;)
A vegades quan tenim tots els problemes barrejats, es fan una muntanya molt grossa! Si els anem desgranant... es fan més assumibles.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico