Ns com fer-ho
Bua desde fa temps que vull fer-me dits i ns com fer-ho i tmb em fa cosa preguntar a les meves amigues que si s'ho han fet .
M'agradaria saber com es fan i si hi ha alguna tenia perquè ho sapigueu fer bé.
També tinc una altre consulta i edqu3 ma mare em vol portar a la ginecologia i em fa molta vergonya però ella em segueix obligant
Gracies
Mariona Busto

Hola!
El primer que et recomanaríem és que et familiaritzessis amb els teus genitals. Que observis la teva vulva i les seves diferents parts. D'aquesta manera et resultarà més fàcil anar experimentant. Pots començar per acariciar i acaronar la part externa i anar descobrint les sensacions que et provoca. A poc a poc, i sense presses, pots anar més enllà si ho vols i provar d'introduir un dit dins de la vagina. Recorda que la zona més sensible és el clítoris! Aquest serveix única i exclusivament per produir-nos plaer ;)
Anar al ginecòleg pot generar-nos incomoditat o vergonya, però és important fer-nos les revisions quan toca per prevenir problemes de salut. Quan es tracta de salut, això és el que ha de prevaler i hem d'intentar deixar les vergonyes fora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga