insensibilitat
bona tarda.
soc una noia que fa un mes i mig que estic sortint amb una noia, ens agradem i estem moolt be juntes. nomes hem arribat a tocarnos per damunt la roba i fregaments i veig que ella sent plaer i li agrada, pero jo no sento res. també em passa quan em masturbo, ho he probat un cop pero no sento res, es com si m'estigues tocant el braç o una altra part del cos. pot ser que no tingui sensibilitat alla baix?
Mariona Busto

Hola!
Si només has provat un cop de masturbar-te, encara no has tingut temps de descobrir i conèixer què t'agrada, què t'excita... pensa que no és només tocar, és també en què pensem mentre ens estem masturbant. Per exemple, si mentre m'estic masturbant estic pensant en alguna preocupació o en què he de fer d'aquí una estona, segurament no sentiré massa plaer, però què passaria si en lloc de pensar en això pensessis en coses que t'exciten i potencien el teu plaer? Focalitzar l'atenció en les sensacions que estàs experimentant, des de la curiositat i donant l'oportunitat a descobrir noves sensacions.
Dóna't una miqueta més de temps per anar veient com el teu cos va responent a l'estimulació sexual i a anar aprenent què t'agrada i què t'excita!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga