Anonim
ahir em vaig fer dits per primera vegada, i avui em fa molt mal la vegina, penso q potser se m'ha trencat la verginitat pero nose si aixo pot passar fent-se dits. Aixo no es publicara ni se sabra de qui es oi? si si que es veurea de qui es preferiria que no ho penjessiu.
Gracies!
Mariona Busto

Hola!
Pots estar tranquil·la perquè no es veurà qui ho ha escrit. Les consultes són completament anònimes ;)
Vas sagnar mentre ho feies? Et feia mal en el moment d'introduir els dits?
Entenem que quan parles que "se m'ha trencat la virginitat" et refereixes a l'himen, si és així, s'hagués produït un sagnat a conseqüència del trencament.
El dolor pot ser per diferents motius, potser t'has fet una petita ferida amb les ungles, o la mateixa tensió de la zona per la novetat o els nervis... però si veus que persisteix i no desapareix, el millor que pots fer és consultar-ho amb el metge perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga