Vegetariana?
Holaa,
M’agradaria començar a deixa de menja carn ja que crec que es el millor que puc fer per tot el que esta pasant i pels animals. Em tindria que fer una analitica? Seguir una dieta?
Merciii
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Si vols adoptar aquest tipus de dieta (vegetariana), el millor que pots fer és adreçar-te a un nutricionista per a que hi hagi un control pre canvi d'alimentació i durant el canvi, ja que així podràs estar controlada per si hi ha algun canvi. Un altre benefici d'anar a un especialista, és que així sabràs quin tipus de plats o d'aliments pots menjar, ja que si sempre has estat acostumada a menjar carn potser no saps totes les proteïnes vegetals que hi ha. Sobretot, que si ho fas sigui pel canvi climàtic i no per un desig d'aprimar!
Una abraçada
Andrea (psicologa)