DOLOR QUAN EM TOQUEN
Hola,
Jo mai m'he tocat, ja que no tinc curiositat ni ganes i quan ho faig no sento gaire cosa (quan era més petita si que sentia algo, ara mateix estic estresada nose si influeix...)
La qüestió és quan la meva parella em toca, simplement per fora, al principi bé, però més tard em comença a fer bastant de mal i se'm seca el xixi. Després, portem una hora liant-nos i això i la veritat es que em fico una mica calenta i ja, però després d'una estona se'm passa i no em fico ''catxonda'', quan estem al tema la veritat és que penso bastant en coses que em ronden pel cap i no em donc ni compte i quan ho intento evitar no puc. Estic bastant preocupada, perquè ja nose que pot ser, si realment la meva parella no m'agrada, si es que penso massa, o si és que penso massa perquè no m'agrada lo suficient o que tinc algun problema sobre la sexualitat. Això a refredat bastant el tema amb la meva parella i ultimament estem una miqueta malament. AJUDA SI US PLAU:(
Cristina Albó

Hola,
És important que quan estem en una situació eròtica o sexual desitjada el nostre cos i el nostre cap estiguin erotitzats, és a dir, que el cos rebi una estimulació adequada i el cap estigui centrat en pensaments eròtics i sexuals. Si una de les dues parts falla, el més probable és que la resposta sexual humana no flueixi i no t'excitis.
Si sí que detectes excitació però detectes que no hi ha lubricació vaginal (i aquesta baixa lubricació pot ser deguda per altres causes que no siguin la falta d'excitació sinó que sigui deguda a una medicació, al moment del cicle hormonal, a l'ús de pastilles anticonceptives o mètodes anticonceptius hormonals), aleshores pots provar d'utilitzar lubricant de base aquosa,  a veure si les sensacions es fan més agradables.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com