Es normal?
Bon dia, el meu nòvio i jo teníem una consulta que fer-te. Fa 3/4 messos que mantenim relacions sexuals i sempre és corra molt ràpid. I està preocupat perquè no sap si serà així sempre.
I una segona consulta de part de ell, és que sempre està pensant en sexe, i encara que ho hem intentat solucionar parlant, encara costa i voldríem preguntar si i ha alguna manera per fer que pensi menys.
Gràcies.
Mariona Busto

Hola!
Què vol dir que es corra molt ràpid? Penseu que si l'estimulació que està rebent és molt excitant i li agrada, és normal que ejaculi ràpidament. A poc a poc, anirà coneixent millor la seva resposta sexual identificant els senyals que indiquen que l'ejaculació està a punt d'arribar i això li permetrà agafar una miqueta més de control per allargar una miqueta el moment. Quan detecti aquests senyals, pot afluixar el ritme de l'estimulació, anar més a poc a poc, aturar-se... Quan la penetració és a ritme orgàsmic, és complicat no ejacular relativament ràpid.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga