No arribo a l’orgasme en les relacions???
Bones,
Fa 3 mesos que estic sortint amb un noi, i a l’hora de tenir relacions no arribo mai a l’orgasme. ( son les meves primeres relacions sexuals)
Es a dir durant les relacions no noto plaer i no se a que pot ser degut, es un tema que em preocupa molt... que puc fer?
Mariona Busto

Hola!
Entenem que quan ens expliques que no arribes a l'orgasme quan tens relacions, et refereixes a quan esteu fent penetració vaginal, oi?
Quan tu et masturbes o quan et masturba la teva parella, o amb altres pràctiques sexuals com el sexe oral o el petting, arribes a l'orgasme?
Molts sovint moltes noies no arriben a l'orgasme les primeres vegades que comencen a mantenir relacions sexuals amb penetració vaginal, i l'explicació moltes vegades ve del desconeixement que tenim sobre el nostre cos i la nostra resposta sexual. La penetració no sol ser la manera més fàcil per arribar a l'orgasme, sovint necessitem de l'estimulació directa o indirecta del clítoris per aconseguir-ho.
Us recomanem que aneu més a poc a poc, que aneu descobrint de mica en mica, què us agrada, com us agrada, què us excita... no anar directament a la penetració quan potser encara no estem prou excitades, per exemple.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga