FALSA
Estic fatal, fa molt poc hem vaig deixar de xerrar amb un nen qu em'encanta per pavades, i bueno donsc la meva "millor amiga" ha aprofitat per xerrar-si i tontejar. Apart d'aixo ella ja és aixi, smepre hem deixa sola, i assobre diu que soc jo la que ho fa, sempre senva amb altres nenes i llavors diu qu eho faig jo i n'estic farta! Les amigues hem van dir que parles ambella.. i ho vaig fer! Pero ara despres d'havero parlat.. me'n adono de lo dolenta que es..
Jo ja no se que fer-hi.. necessito consell! que he de fer? eprque parlari no funciona...
InterPersonal

Hola moniita<3. Sóc l'Assumpta.
Doncs si ja has intentat parlar-hi crec que per la teva part ja has fet el que "et tocava" per dir-ho d'alguna manera. Ja no tant per ella com per tu, per quedar-te amb la tranquil·litat d'haver intentat aclarir les coses. A partir d'aquí crec que ja no has de tornar a insistir amb el tema i has de pensar que hi ha gent que són "així" o més ben dit, que es comporten així. Això no vol dir que un dia se n'adoni i canviï l'actitud però ja és cosa seva. Un consell: no facis cas, distancia't de les persones (amigues, parella, etc.) que et vulguin només per elles i s'enfadin quan veuen que et relaciones amb altra gent. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat