pastilles anticonceptives i molts grans
holaa!
fa més o menys 1 any que em van detectar quan vaig anar al ginecòleg que tenia un ovari poliquístic, i des de fa 4 mesos m'estic prenent unes pastilles que suposadament m'haurien d'ajudar a no tenir tants grans, menys pel corporal, la regla regulada, menys sang,....
Porto 4 mesos en total i de moment només m'ha millorat la regla regulada, i en canvi tinc moltíssims grans que cada setmana van a pitjor i no paren de sortir més i més. Li vaig dir al ginecòleg però em va dir que hauria d'esperara que s'em regulin les hormones, però esk no veig ninguna millora des de que me les estic prenent, i noto que cada cop van a més i més grans. He agafat una por i ansietat a que la gent em vegi amb els grans que tinc que em fa por sortir al carrer i cada cop que em miro al mirall em sento fatal. No em sento gens còmode amb el meu cos, no puc sentir-me com que sigui el meu ja que no tinc el control del meu cos. Cada dia em rento la cara dos cops i em poso productes i encara així surten més i més.
En conclusió, ns que fer, m'agradaria deixar les pastilles i tornar a com era abans, sense grans i m'estimava, al meu cos, em sentia segura i podia ser jo mateixa, però no les puc deixar pq sinó deixaria un cicles d'hormones i bla bla bla.
JO NOMES VULL QUE EM MILLORI LA CARA I NO VULL ESPERAR MÉS TEMPS A QUE MILLORI SOLA PQ ES REGULIN LES HORMONES! no puc aguantar més.
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Preguntar al ginecòleg és el millor que podies fer, són ells els especialistes i els que en funció del teu cos et va donar unes pastilles, millor que ell no t'aconsellarà ningú. Entenc que ja ets conscient, però estàs en l'adolescència i en aquesta etapa és molt natural que ens surtin granets a les noies, i quan ens ha de venir el període de la menstruació. El consell que et donem, és que preguntis al teu ginecòleg, o a una farmacèutica algunes tovalloletes, alguna crema o alguna cosa pels granets. Sobretot, no deixis de prendre les pastilles sense el consentiment del ginecòleg perquè com dius, te les estàs prenent per regular la menstruació. Portes 4 mesos prenent-les, el cos s'ha d'acostumar, com bé diu el teu ginecòleg.
Comentes que no et sents còmode amb el teu cos i no t'acceptes igual que abans. És molt important estimar-nos i acceptar-nos,  tens molt de guanyat perquè ets conscient de la seva importància. Com hem comentat, estàs en una edat de canvis i és molt natural i normal que en alguns moments no t'acabis d'acceptar igual que abans, perquè també t'has d'acostumar als nous canvis. Tot i així, dir que l'autoestima no és quelcom estable, hi ha dies que ens veurem millor i dies que no tant, però hem d'intentar que els dies que no tant sigui menys.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)