Adicte al sucre?
Holaaa, necessito ajuda. Soc una persona activa i faig bastant d’esport, del plan que vaig al gym cada dia. El que passa es que noto que necessito menjar dolços, no se si m’explico pero noto que el meu cos em demana per menjar dolços. M’havien dit que si menjava mes proteines, aquestes ganes pels dolços marxarien pero no, el meu cos me’ls segueix demanant. De vegades m’hi puc resistir amb molt d’esforç pero hi ha altre dies que no. I el problema es que si menjo una galeta, despres es com si no en tinguesprou, total que acabo menjant com 4 galetes i despres sentintme molt malament amb mi mateixa. Com puc fer que aixo acabi???? Gracies!
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Està molt bé que fem exercici per a cuidar-nos i per a tenir un bon estil de vida saludable.
Pel que comentes, ets una noia que t'agraden els dolços i sents que el teu cos te'ls demana. Has de saber que és normal que "te'ls demani", ja que si sempre n'has menjat el teu cos està acostumat a que li donis aquesta dosis de dolç. El nostre cos necessita de tots els aliments, ja que ens aporten unes vitamines i uns nutrients que necessitem per tenir energia. El consell que et donem és que no t'obsessionis i no intentis reprimir-te, si el teu cos et demana 4 galetes, i més si ets una persona que t'agrada fer esport i et mantens activa cada dia.
Una abraçda
Andrea