depilació i sexe
hola!
fa poc he començat a sortir amb el meu novio i tot i el poc temps que portem tenim molta confiança. ell ha follat amb alguna altra tia però jo mai havia fet res amb cap persona apart de petons. Quan ens liem em poso molt calenta i em donen ganes de fer més coses però tinc moltes inseguretats amb el meu cos i sobre com fer-ho.
1- primer de tot nose si m’hauria de depilar la part de la vagina. Sempre m’ha donat una mica igual el tema de la depilació i mai m’he depilat res. No es que m’avergonyeixi dels meus pels però tinc por de que sigui incomode per algun dels dos.
2- Quan he de començar a anar al ginecoleg? Desde que tinguem relacions amb penetració o abans?
3- Se que es xorrada però aquest any faré 15 anys i tot i que crec que soc bastant madura em sento molt petita per tenir relacions. suposo que aixo dona igual, no?
moltes gracies<3
Mariona Busto

Hola!
Anem per parts responent a les teves preguntes:
1. Només t'hauries de depilar la vulva si realment tu ho vols. La depilació és una opció personal, en cap cas una obligació. El pèl no és cap impediment per gaudir, passar-s'ho bé, sentir plaer i arribar a l'orgasme ;)
2. Es recomana anar-hi en el moment que s'inicien les relacions sexuals amb penetració vaginal, però també s'hi pot anar si tenim problemes amb el nostre cicle menstrual, molts dolors amb la regla, picors o molèsties a la zona vaginal, etc.
3. Si encara et sents molt petita i no et sents del tot preparada, no passa res, no cal córrer. És important que respectis els teus propis ritmes. No hi ha pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga