Monotonia al llit
Des de fa uns mesos he notat que quan sóc al llit amb la meva parella s'està convertint en una rutina on no sabem com podem canviar. També tinc el problema que com no m'agrada el meu cos ni el meu pes em fa cosa posar-me a sobre a l'hora de tenir relacions sexuals
Mariona Busto

Hola!
És molt important que aprenguis a estimar-te i valorar el teu cos tal com és. Sovint els nostres complexes físics condicionen la nostra manera de comportar-nos inclús quan estem mantenint relacions sexuals, impedint que puguem gaudir el 100% del que estem fent.
T'animem a que et miris des de l'amor i el respecte cap a tu mateixa, que acceptis allò que no t'agrada tant de tu, per ser lliure i poder gaudir de la teva vida sense limitacions!
Segurament quan comencis a fer aquest canvi de mirada cap a tu mateixa, t'atreveixis a "innovar" més amb la teva parella, a provar coses noves on tots dos us sentiu còmodes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga