C
Desde l’estiu que noto com si la meva panxa s’hages inflat, no se per que pero ara tinc mes conplexe que mai... Ara estic fent exercici pero tampoc noto que “s’estigui desinflant la panxa”. Que faig?
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que acceptis la teva panxa i no t'obsessionis. Està molt bé que ens hagis consultat abans de que es converteixi en un patiment més greu. Si no et sents agust amb la teva panxa, el que pots fer és anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista, per a que et faci una dieta espcífica pel teu cos. No et fixis en dietes que surtin a internet, ja que són generals i no tenen en compte les necessitats de cada cos. Els aliments ens donen nutrients i vitamines necessàries per a que el nostre cos tingui energia per "funcionar". Sobretot el més important, estima't i accepta't, el teu cos és perfecte per tu!
Una abraçada
Andrea (psicologa)