Em veig fatal
Bones, porto molt de temps que no em veig be amb mi mateix. No magrada parla d'aquet tema amb ningu i sempre m'ho callo. Faig 1,85 d'alçada pero em veig fatal perque odio les meves cames, tot el meu cos i doncs tot.
Andrea Esquerdo

Hola bonic!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Ets molt valent reconeixent que no t'agrades i demanant ajuda!
El milor que pots fer és acceptar el teu cos, se que és molt fàcil dir-ho, però has de saber que naixem amb una constitució i una genética que no podem caviar. Podem millorar certes coses, pero hem d'acceptar el que ens agrada i el que no ens agrada tant. És molt important sentir-nos bé ama nosaltres mateixos.
Si no et sents comode amb el teu cos, també pots anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista, per a que et faci una dieta específica del teu cos i les teves necessitats. no et fixis amb dietes que surten a internet, perquè son generals i no tenen en compte el que necesita cada tipus de cos.
Tot i així, el més improtant i el consell que et donem és que t'acceptis i t'estimis. També sigues conscient de que estas en l'adolescencia i en aquest etapa sorgeixen molts carvis, d'entre ella físics, del que postre el teu cos canvïi una mica.
Accepta't i esimta't
Andrea (psicologa)