Tinc parella i estem a punt de fer-ho.
Hola, fa poc vaig coneixer a un noi i segurament ho farem aviat, pero jo no he fet mai i estic molt nerviosa.
Clarament em sento preparada i tinc moltes ganes, pero tinc por a que no entri pels nervis o perque em faci mal.
Es normal que em senti tan nerviosa?
Mariona Busto

Hola!
Si, pot ser normal que estiguem nervioses. El que és important és que quan ho vulguis fer o facis amb algú de confiança, quan realment et sentis preparada. Busqueu un lloc tranquil on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. No aneu directament a la penetració, deixeu que els vostres cossos s'excitin, ja que ajudarà a que vagis relaxant-te. Si intenteu la penetració i et fa molt mal o no entra, tranquil·litat, no forceu i seguiu jugant. Podeu intentar la penetració passada una estona o bé un altre dia. No tingueu pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga