No estic segura del que menjo sigui correcte...
Sóc una noia de 15 anys (casi 16) i sempre he fet esport i tema alimentació crec que tambè he anat prou bé però ara ja porto unes setmanes on tot el rato penso en menjar i segueixo fent esport pero tambè noto la sensació que m'estic engordant i no se si hi ha alguna recomanacció per això.
Moltissimes gracies😊
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
La millor recomanació i el millor que pots fer és no obsessionar-te en si menges bé o si fas esport o no. És recomable mantenir una alimentación equilibrada i fer esport. Una alimentación equilibrada vol dir menjar de tot, tots els aliments els necessitem, ens aporten unes vitamines i una nutriendo necessaris del nostre cos. Si vulguessis fer alguna mena de dieta per sentir-te més comode amb el teu cos, el que et recomanem és que vagos a un especialista, un dietista o un nutricionista, per a que et faci una dieta en funció del teu cos i de les teves necessitats. No et fixis en dietes que surtin per internet, perquè són generals i no tendrán en compte les teves necessitats. Un altre consell molt important, accepta't i estima't, és molt important sentir-nos agust amb el nostre cos.
Una abraçada
Andrea (psicologa)