Depilació
Fa temps que estic sortint amb un noi, el cas és que estem preparats per donar el següent pas, però a mi em dona cosa ja que no se com treure'm correctament els pèls de la vulva i el cul. Que em recomaneu?
Judit Àvila

Hola guapaaa!
Primer de tot gràcies per confiar amb nosaltres per parlar d'un tema tant privat!
La veritat és que les opcions són les mateixes que per la resta del cos. Encara que personalment per el meu gust el millor és depilar-se amb cera i així evites irritacions o molesties quan et comenci a tornar a créixer el pel. I, si el tema és que fer-tu tu mateixa és molt complicat, et recomano que vagis a una esteticient. Busca una esteticient professional i de confiança, ja que és una zona del cos delicada. I, que no et faci vergonya perquè ho fan cada dia i els han vist de tots els colors i formes. Però, el més important és que tu et sentis còmode, així que al final la decisió és teva. Pensa perquè ho fas i per a qui! I... a disfrutar! ;)
Espero que el meu consell t'ajudi i fins la pròxima!!