Problemes alimentació
Haver jo faig molt esport i tinc molt muscol (el muscol pesa molt). Problema medeixo 1,55 i peso 56 kg. Que pasa pues que las meves amigues, profes, pares... em controlen tot el dia per haver si esmorzo i tal, perquè molt cops no esmorzo ni breno o aprofito la excusa de que em trobo malament i no menjo. La meva tutora va estar parlant amb mi i em va dir que potser tenía un conjunt de anorèxia amb bolimia (no vómito, pero després ho cremo tot) , però jo no ho crec perquè controlo. Que haig de fer? L'únic que vull fer es baixar fins a 53 o 52 kg
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És important no saltar-nos àpats, el nostre cos necessita alimenti per a seguir funcionant, sinó ens quedem sense energia. Els aliments ens aporten nutrients i vitamines que el cos necessita. El que et recomanem és que no et saltis àpats, per la teva salut. És bo fer esport, però en excess tampoc és l'idoni. Si fas molt esport com dius, necessites molta energia i vitamina al cos, què només te la donen els aliments. Un úlltim consell, acceptat't i estima't, no intentis canviar perquè no podem, podem millorar però amb l'alçada que ens comentes, estas be!!
Una abraçada!
Andrea (psicologa)