NO PUC MÉS!!!
Hola,
Des de sempre, he tingut una constitució física normal i corrent. Ni gruix ni prim... Però fa cosa de quatre o cinc anys el meu metabolisme va canviar en la meva pitjor època (quan vaig provar la maria. A hores d'ara no en pren des de fa quatre anys). Ara soc un noi escanyolit de 1,81 d'alçada i 57kg. Menjo moltíssim, pero MOLT i no augmento ni un gram. He arribat a pensar si tinc algun problema hormonal o alguna cosa pero també pot ser qüestió de metabolisme...
Andrea Esquerdo

Hola bonic!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Pel que ens comentes, quan vas començar a provar la Maria coinicdeix amb l'inici de l'adolescència. En aquesta etapa es generen molts canvis, entre d'ells els canvis físics i en ocasions, de metabolisme. No t'obsessionis, el teu metabolisme pot ser que hagi canviat però no en conseqüència de la maria, sinó dels canvis. Si aquesta situació et genera molt mal estar i no estas comode amb el teu cos, el millor que pos fer és anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista, per a que et faci una dieta (en el teu cos per engreixar) en funció del teu cos i de les teves necessitats. No facis cas de les dietes que surten a internet, son general si no tenen en compte les necessitats de cada cos i de cada metabolisme.
Una abraçada
Andrea (psicologa)