Cos perfecta
No tenim un cos perfecta ho se (y tinc 12 anys al menys tinc els peus a terra )no estic "acomplexada" pero penso en q estic gorda( no gorda gorda pero si una mica q tinc "rotllets" ) yo estic bé, al meu pes yo dic q no m'importa el que diguin els demés pero si m'importa a tothom ens importa y això només es pot solucionar (crec yo ) si et dona igual pero no se doneu-me "life hacks" pero no ha amagarho si no a normalitzar-lo.
Gràcies <3 (es un cor)
Judit Àvila

Bon dia guapaaa!
Primer de tot, donar-te les gràcies per expressar la teva opinió i per ser tant sincera!!!
Doncs tens tota la raó: A TOTS ens AFECTA!!!! És inevitable que ens afectin les opinions dels altres. Així, que no ets la única que es sent així. I, de fet, tots tenim complexes i sempre hi ha alguna cosa que quan ens veiem al mirall o ens comparem amb els altres, la desitjariem canviar. Com a "life hacks", doncs et dic que el millor per fer que ens doni igual tot això és treballar la nostra AUTOESTIMA. Aquesta és la nostra gran arma davant de les crítiques i les nostres inseguretats. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. El que m'agrada a mi, no té perquè agradar-te a tu. Aquesta és la gràcia, que PA GUSTOS COLORES!! Segur que hi ha moltes persones que et veuen preciosa!! A més, tenir un bon cos no és el més important. Si tens un bon cos però ets una persona amb la que no es pot mantenir una bona conversa, riure, confiar i compartir moments; de poc servirà! I segur que no és així. Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Per AGRADAR als altres, primer ens hem d'agradar NOSALTRES. És una qüestió d'actitud, les emocions afecten moltíssim a la nostra autoestima, en com ens veiem. Aprèn a mirar-te amb bons ulls. Per tant, el meu consell és que et miris al mirall i intentis observar tots aquells detalls del teu cos que t'encanten. Que et descobreixis, perquè si et fixes en els detalls trobaràs parts boniques i úniques del teu cos amb les que potser abans no t'havies fixat.
Esper-ho que et serveixin aquests consells per guanyar seguretat i menjar-te el món!!
Judit.