No arrivo al orgasme quan ho faig amb el meu novio
Hola adolescents!
Ja fa uns 6 mesos que vaig perdre la virginitat amb el meu novio, i encara ara, no se perquè, no arrivo al orgasme mai... amb el sexe no arrivat ni una sola vegada, i m’agradaria saber si estem fent alguna cosa malament. A part, a vegades, encara em fa mal al principi, despres ja esta, pero se’m passa tot el calenton. Que faig? Em compro un Satisfyer, soc a sexuals..?
Mariona Busto

Hola!
Fixa't que expliques que et fa mal, i que aleshores "se'm passa tot el calenton", això vol dir que baixa el teu nivell d'excitació i per tant, l'orgasme s'allunya...
Amb altres pràctiques sexuals arribes a l'orgasme? A través de la masturbació per exemple?
Fixa't que amb la penetració únicament moltes noies no arriben a l'orgasme perquè necessiten l'estimulació del clítoris de forma directa o indirecta per arribar-hi. Recorda també que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és important també en què estem pensant mentre mantenim relacions sexuals, ja que segons en què pensem pot facilitar l'excitació i l'orgasme o tot el contrari.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga