Dubtes amorós
Hola!
sisplau necesssito la vostre ajuda. Tinc un problema, m’agrada un noi que és dos anys mes petit que jo (pro no o sembla)i penso que a ell tambe li molo una mica.La cosa es que depen quin dia parlem moltissim i depen quin dia no, mes que tot perque som bastant vergonyosos i ens fa com corte. I sempre que no parlem o algu es com que quan marxo de l’escola, marxo com amargada i trista. L’altre cosa tambe es que les meves amigues, o veuen com raro que em fasi tan amb un mes petit que jo i com que buah potser si i tingues algu ho veurien com massa rarl. I esque no ser què fer, perquè he arribat a la conclusió de que hi estic molt pillada, i que si sudo d’ell m’acaba buscant sempre. I esque es tan maco que el necessito, sabeu? I esque no ho ser! Hem podeu dir el que farieu vosaltres sisplau? Moltes gracies.
Mariona Busto

Hola!
Entre vosaltres heu parlat dels vostres sentiments? Sabeu si allò que sents tu és correspost amb el que sent ell?
Pel que ens expliques veieu que t'agrada molt aquest noi, i que quan no parleu, et fa posar-te trista, però fixa't que parles de "el necessito" i aquí hem de parar atenció a que la nostra felicitat no pot dependre d'estar o no amb una persona, sinó de nosaltres mateixes. Per tant, és important vincular-se des de les ganes, el desig, però no des de la necessitat.
Pel que fa a les teves amigues, pots explicar-los el que sents per ell, i que la diferència d'edat de dos anys, ara sembla molt, però amb el temps deixa de notar-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga