Sexe anal
Quina es la millor forma de tindre sexe anal amb la meva novia? Els dos volem, pero sempre que ho intentem a ella li fa mal, tot i que vaig molt poc a poc, tenim que parar i deixar-ho.
Mariona Busto

Hola!
Per practicar sexe anal heu de tenir molta paciència i si fa mal, aturar-vos. És important tenir en compte que l'anus, a diferència de la vagina, no lubrica de forma natural, per tant, és molt important que estigui ben lubricat i la higiene també és un altre element a tenir en compte.
Busqueu una postura on estigueu còmodes i abans d'iniciar la penetració amb el penis, introduïu un dit, sense que faci mal per anar acostumant la zona i per lubricar-la bé. Heu d'anar molt a poc a poc i ella t'ha d'anar guiant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga