No em sé masturbar, ajuda!
He intentat masturbar-me molts cops, però no em dona plaer. No sé si és perquè no ho sé fer, no he trobat la tècnica o simplement perquè no em posa.
A més a més, quan parlem d'aquest tema amb les meves amigues, em fa vergonya el que pensaràn així que no els hi he dit. Elles en canvi diuen que ho disfruten, els hi encanta i que ja han arribat a l'orgasme. En canvi jo, no hi he pogut arribar.
Em podrieu ajudar, donar-me consells o alguna cosa per l'estil siusplau.
Mariona Busto

Hola!
Quan et masturbes, tens ganes de fer-ho o estàs posant a prova si tu també pots arribar a l'orgasme?
La masturbació requereix un aprenentatge, i has d'anar descobrint què t'agrada i com t'agrada fer-t'ho. Recorda també que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, aquest és el que ens dóna permís per gaudir i arribar a l'orgasme. Per tant, potenciar les fantasies sexuals i els pensaments eròtics t'ajudarà a augmentar les sensacions.
T'adjuntem un vídeo que van fer unes estudiants d'infermeria sobre tècniques de masturbació femenina per si t'és d'utilitat: https://www.youtube.com/watch?v=8
BOJWa8takY&t=25s&has_verified=1">
BOJWa8takY&t=25s&has_verified=1https://www.youtube.com/watch?v=8
BOJWa8takY&t=25s&has_verified=1" style="font-size: 1rem;">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga