com els hi puc dir?
bona tarda, tinc 13 anys i ser clarissima la meva orientacio pero els meus pares no la saben i els i vull dir pero no ser com, dels meus amics i amigues nomes ho saben tres persones aixi que... com els hi puc dir a ells tambe? per una banda els hi vull dir per l’altre penso que potser no m’acepten i que la cagare, que em recomanes vaig molt perduda!
bv
Cristina Albó

Hola,
Explicar-ho ho pots explicar quan vulguis, si de moment no els vols dir res, no t'has d'obligar.
Et recomanem que visitis la web del Casal Lambda (
) on trobaràs molta informació que et podrà donar un cop de mà.
Possiblement aniràs veient que no passa res si els ho dius. Per sort, cada vegada més els pares i mares accepten millor l'homosexualitat dels seus/seves fills/es. Pensa que ser homosexua no és res dolent, per tant, tu ets la primera persona que has de pensar que és quelcom que és bo i que els teus pares ho acceptaran. A vegades necessiten una mica més de temps per pair-ho, i els pot ajudar demanar informació o parlar amb persones i famílies en la mateixa situació. Poden demanar informació i assessorament a l'Associació de pares i mares de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals (AMPGIL) (
).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com