Hola
Hola, volia informarme de com puc fer per menjar i amprimar-me de una manera molt estricte, és a dir, no dino a casa mai i no puc menjar be els migsdies, neacesitaria alguna cosa per poder mentenitme en un bon estat de salut
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que no vulguis aprimar-te d'una "manera molt estricte". És important mantenir una relació sana amb el menjar, menjar de tot i de manera equilibrada. Si vols fer alguna dieta per mantenir aquesta relació sana amb el menjar, t'aconsellem que vagis  a un professional, un dietista o un nutricionista. Cada persona és diferent i cada cos també, per tant és recomanable anar a un espcialista perque ens faci una dieta en funció del teu cos. Cada persona necessita uns aliments o uns altres pel tipus de cos que tenim, per tant et recomanem que et facin una dieta especifica per tu, no en busquis per internet, xarxes, etc.
Naixem amb una constitució que a vegades és molt complicada de canviar, per tant un altre consell que et donem és que t'acceptis tal com ets, el teu cos és perfecte per tu!
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)