Tca
Tinc un tca, mhan amenaçat de que si no pujo una mica de pes en una setmana mingressaraan, les meves amigues no saben res, em sento fatal amb el meu cos i no se com superarho. Hi ha dies que estic d molt bon humor i be, pero altres que estic taaant de bajon que sem tira el mon a sobre, i la meva familia ho esta passant molt malament. El que mes em preocupa es q mingressin perq perdria els estudis... ja no de que mes fer..
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Ens sap molt greu aquest patiment que comentes que esteu passant a casa... Ets molt valenta per confiar això!
El que menys t'ha de preocupar són els estudis, el més important és la salut, i a vegades ens hem de centrar en nosaltres mateixos per sanar-nos.
El nosrte consell és que acceptis el teu cos, és la millor medicina. Entenc que la teoria és molt fàcil i la pràctica és el més dificil, però hem d'intentar-ho. No hi ha dos cossos iguals ni un cos "perfecte", això és molt important que ho interioritzis, per disminuir aquests sentiments negatius que tens cap al teu cos. Naixem amb una consitució que és molt dificil de canviar, per tant el millor que podem fer és acceptar-la i no frustrar-nos. Per altra banda, és important que entenguis que no existeix un cos perfecte ni una persona perfecta, tots som perfectes per nosaltres, la perfecció no existeix, ens pot agradar més o menys un cos però no vol dir que sigui perfecte. Accepta't i ja veuràs com aquests sentiments disminuiràn. Tots tenim alguna cosa que no ens agrada del tot però no podem canviar-la, l'acceptem.
Una abraçda molt forta
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)